Zapisz się i nie przeocz promocji i nowości
Dołącz do nas i bądź na bieżąco
Jak kupować?
Pierwszym krokiem w celu zrobienia zakupów w naszym sklepie jest wybranie interesujących Cię produktów. Możesz to zrobić na trzy sposoby:
- Używając listy kategorii po lewej stronie ekranu. Kliknij interesującą Cię kategorię i znajdź produkt, którego szukasz.
- Używając specjalnie przez nas przygotowanych opcji wyszukiwania "wyszukaj według cery" i "wyszukaj według potrzeb". Wybierz swój typ cery lub problem, jaki chcesz rozwiązać i przeglądaj produkty, które naszym zdaniem najlepiej odpowiadają Twoim oczekiwaniom.
- Używając wyszukiwarki w górnej, środkowej części ekranu. Możesz po prostu wpisać nazwę interesującego Cię produktu, działanie jakie chcesz osiągnąć (np. złuszczanie, nawilżenie itp.) lub problem, który chcesz rozwiązać za pomocą poszukiwanego produktu (np. przebarwienia, zmarszczki).
Każdy z oferowanych przez nas produktów posiada szczegółowy opis. Prosimy, zapoznaj się z nim uważnie. Zawarte są w nim informację jak dany produkt należy używać. W przypadku produktów, które mają warianty (np. różne typy opakowań lub różne pojemności) pamiętaj o wyborze odpowiedniego. Wybrany produkt możesz dodać do koszyka lub przechowalni. Dodaj produkt do koszyka, jeśli chcesz go kupić w najbliższej przyszłości (zawartość starych koszyków jest automatycznie opróżniana co jakiś czas). Produkty, których nie chcesz kupić podczas tych zakupów, ale podczas przyszłych, możesz dodać do przechowalni. Opcja ta jest dostępna tylko dla zarejestrowanych klientów. Dzięki tej opcji zawsze znajdziesz raz dodane tam produkty.
Po skompletowaniu wszystkich interesujących Cię produktów przejdź do koszyka. W koszyku możesz zmienić ilości wybranych przez siebie produktów (wpisując pożądaną ilość i klikając przycisk "przelicz"), usunąć niektóre z nich lub wrócić do zakupów. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, kliknij na "Mam kupon rabatowy" i wprowadź kod w aktywnym polu tekstowym.
Następne co musisz zrobić to wybrać sposób dostawy i metodę płatności. Jeżeli nie wiesz na jaki sposób dostawy się zdecydować, przeczytaj tę stronę. Więcej o formach płatności dowiesz się tutaj.
Po wybraniu metody płatności i dostawy potwierdź zamówienie klikając przycisk "zamawiam".
W dalszym kroku masz kilka możliwości.
- Jeżeli masz już konto w naszym sklepie wprowadź swój adres email i hasło, po czym kliknij w przycisk "zaloguj się".
- Jeżeli nie masz konta w naszym sklepie, możesz założyć konto, klikając guzik "zarejestruj się" lub złożyć zamówienie bez rejestracji. Zostaniesz poproszony o podanie wszystkich niezbędnych do realizacji zamówienia danych.
- Masz również możliwość zalogowania się za pośrednictwem Twojego konta google lub facebook. W tym wypadku google i facebook przekazują nam Twoje dane. Wymagają one jedynie uzupełnienia o dane adresowe.
Warto założyć konto w naszym sklepie, ponieważ posiadacze konta:
- zyskują możliwość sprawdzenia statusu realizacji swojego zamówienia i do dostęp historii swoich zakupów,
- nie muszą od nowa wprowadzać swoich danych podczas kolejnych zakupów,
- mogą dostać specjalny rabat lub kupon promocyjny.
Niezależnie od wybranej przez Ciebie metody masz możliwość dodania swoich uwag do zamówienia. Możesz tam wpisać prośbę o nadanie paczki w konkretnym terminie, wybrać jedną z dostępnych do wyboru darmowych próbek, złożyć nam świąteczne życzenia lub napisać od siebie coś miłego. ;)
Składając zamówienie masz możliwość zapisu do newslettera. Informujemy w nim o promocjach i nowościach w naszym sklepie.
Jeżeli wybrana przez Ciebie forma płatności to Przelew lub Przelewy24, musisz jeszcze opłacić zamówienie. Jeżeli zamawiasz za Pobraniem, zapłata odbywa się w momencie odebrania paczki.
Ostatnim co musisz zrobić, to odebrać paczkę, by cieszyć się z otrzymanych produktów.
W kremowo.pl możesz również złożyć zamówienie telefonicznie pod numerem +48 [zobacz] bądź wysyłając wiadomość email na adres Zostaniesz poproszony o podanie swoich danych, niezbędnych do realizacji zamówienia, sposobu płatności i dostawy oraz nazw i ilości wybranych przez Ciebie produktów. W każdym z nich warunkiem koniecznym złożenia zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej, na które dostaniesz potwierdzenie złożenia zamówienia. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są wyłącznie w godzinach pracy sklepu, które możesz znaleźć tu.